poradna1

poradna2

poradna3

Bob odpovídá
Poradna - Gynekologické problémy

Jméno: Miluše

Kategorie: Gynekologické problémy

Téma: Hatomugi, kandida, tromboza

Přidáno: 13.11.2012

Dobrý den. Obdržela jsem vaši mailovou adresu s tím, že je možné u vás požádat o návod, jak využít HATOMUGI. Zkoukla jsem vaše video o makrobiotické stravě a byla jsem nadšená. Nadchla jsem se pro HATOMUGI A NATTO. Perličkový ječmen jsem sehnala v prodejně zdravé výživy. Natto se prý do ČR přestalo dovážet. Máte své zkušenosti - je to pravda? Mým cílem je čistit organismus. Potřebuji vyléčit candidu a hlavně cévy (v březnu mi sundali sádru z nohy a objevila se tromboza - tento týden končím s Warfarinem) Těším se na odpověď a přeji nádherné a úspěšné podzimní dny. Miluše

zobrazit více

Jméno: Iveta

Kategorie: Gynekologické problémy

Téma: Candida

Přidáno: 07.11.2012

Dobrý den,je mi 21 let a už od puberty mě trápí candida- výtoky,náladovost,ohromné chutě na sladké,zažívací potíže. Nejvíce mě vadí věčné výtoky, díky tomu můj sexuální život upadá více a více. Četla jsem, že to souvisí s překyselením organismu (našla jsem u sebe příznaky: padání vlasů,nedokrvování končetin, lámavé nehty,bílé fleky na nehtech,trávící potíže. Chtěla jsem se zeptat co byste mi poradili, jak se těchto "potvůrek" zbavit? Změna stravy(ne bílá mouka,cukr),antimykotikum,probiotika,??... Děkuju moc Ivet

zobrazit více

Jméno: Kačka

Kategorie: Gynekologické problémy

Téma: Výtok

Přidáno: 05.11.2012

Dobrý den, měla bych na Vás dotaz. Je mi 18 let a trpím výtoky. Poprvé se u mě tento problém objevil již, když jsem chodila dejme tomu do páté třídy na základní škole. Mamka se mnou došla na gynekologii a dostala jsem nějakou zaváděcí mast. Protože jsem byla malá, celou situaci si tolik neuvědomuji, ale vím, že jsem problémy měla dál. Mamka mi ovšem říkala, že výtoky jsou u žen normální. Na gynekologii jsem se tedy dostavila až po letech, dejme tomu někdy v 15 - 16 letech, protože mi je výtok velice nepříjemný. Gynekolog mi tedy předepsal léky na zavádění. Ty mi ovšem nezabraly. Chodila jsem tam i víckrát a pokaždé dostala na zavádění něco jiného. Nikdy mi to ovšem nezabralo, přitom jsem dodržovala vše podle pravidel. Dnes už jsem velice bezradná a kladu si otázku, proč zrovna já se neobejdu alespoň jeden den bez slipové vložky? Výtok má barvu žlutou nebo někdy bílou. Občas je v takovém stádiu, že si...

zobrazit více

Jméno: Janča

Kategorie: Gynekologické problémy

Téma: Výtok

Přidáno: 14.09.2012

Dobrý den, chtěla jsem poprosit o radu. Přijela jsem z dovolené a dovezla si po letech nepříjemný výtok. Paní doktorka mně předepsala Maxmiror - mast i globule. Po využívání to pořád není ono. Bylo mně od p.doktorkydoporučeno,abych si koupila Clagin - 5 mg. Nikde na internetu tento přípravek nemůžu najít. Můžete mně poradit? Moc děkuji a přeji příjemný den

zobrazit více

Jméno: Petra

Kategorie: Gynekologické problémy

Téma: Menstruace

Přidáno: 20.08.2012

Dobrý den . V říjnu 2011 jsem vysadila HA Diane 35.Užívala jsem jí asi 7let a hlavní důvod byla amenorea.Menstruovala jsem jen injekcích a teď ke konci jsem dost špatně menstruovala i s Diane.Je mi 29 let.Navíc mi byla zjištěna i cysta na pr.vaječníku.Ale s tou lékař nic nedělá.V říjnu byla i poslední menses.Ještě jsem nebyla ani u lékaře.Chtěla jsem i vědět zda budu vůbec fungovat bez HA.Teď zhruba tak před týdnem (29.2.2012) jsem krácela asi 4dni , ale před tím jsem měla silné bolesti v podbřišku.Po těch 4 dnech(krvácení) 1 den pauza a zase silnější bolest v podřišku a zase půldení krvácení .A tak tomu je zatím téměř každý den.(dopoledne nic bez krvácení a k večeru začnu krvácet, přez noc se to zklidní a pak zase k večeru se to vratí).Chtěle bych mít děti a zajímalo by zda je toto nějaká velká komplikace?Co dělat.Teď těhotná určitě nejsem.Má váha je pořád stálá v normě.Prosím moc o Vá š...

zobrazit více