poradna1

poradna2

poradna3

Bob odpovídá
Poradna - Gynekologické problémy

Jméno: Karolína

Kategorie: Gynekologické problémy

Téma: Umělé oplodnění

Přidáno: 31.01.2012

Prosíme o pár dobrých rad, jak se úspěšně vyhnout rizikům po umělém oplodnění, které proběhlo včera v centru asistované reprodukce v Olomouci. Hlavně co v potravě ANO a co určitě NE plus informaci, jak a zda zařadit chlorellu.

zobrazit více

Jméno: Silvia

Kategorie: Gynekologické problémy

Téma: Myom

Přidáno: 30.01.2012

Dobry den pan doktor, pri gynekologickom vysetreni my bol najdeny myom 2 cm v stene maternice. Chcela by som mat dietatko a uvazujem o uzivani Chlorella, najma koli detoxikacii organizmu pred tehotenstvom. Prosim vas o radu ci je to vhodne pred tehotenstvom popripade moze sa uzivat chlorella aj pocas tehotenstva, je potrebne uzivat aj ine vitaminove doplnky? Dakujem za Vasu odpoved a dobru radu.

zobrazit více

Jméno: Eli

Kategorie: Gynekologické problémy

Téma: Špinění

Přidáno: 30.01.2012

Dobrý den, je mi 17 let a beru antikoncepci Minervu. Beru ji už od 15 let a vše bylo v poradku, az ted kdy jsem dobrala jedno platicko a mela vynechat na menstruaci. Jenže jsem nevynechala a brala hned na to dalsi platicko a cca po 3 dnech co jsem brala nové platicko bez vynechání jsem zacala spinit.Co mám delat?Bojím se, že jsem tehotná, což ale teoreticky neni mozne protoze si s pritelem davame pozor.Prosim poradte.Děkuji

zobrazit více

Jméno: Petra

Kategorie: Gynekologické problémy

Téma: Špinění

Přidáno: 30.01.2012

Dobrý den, ráda bych Vás poprosila o radu a názor. Brala jsem antikoncepci asi od patnácti let, jinak teď mi bude 23. Tak 5 let to bylo v pohodě, ale pak jsem začala vždycky koncem platíčka špinit. Tak mi doktor změnil HA asi 3x, ale bezvýznamně. Jen se změnilo to, že jsem nešpinila koncem, ale v půlce platíčka, až do menstruace. Když jsem to doktorovi řekla naposled, snažil se mi HA zase změnit.Mimochodem mi stále tvrdí, že je to normální, prý taková malá kosmetická vada. Poslední verze byla, že až budu těhotná, že za to budu ráda, prý takhle poznám, že ovuluji :-) To už jsem nevydržela a přestala ji brát. Vydržela jsem to asi 9 měsíců. Jenže můj problém se špiněním se vůbec nevyřešil. Špiním vždy přibližně od toho dne, kdy mám dostat menstruaci, tak týden a pak ji dostanu. Ale zhoršila se mi i dost pleť, dřív jsem neznala pomalu make-up, ale teď je to opravdu strašné. Proto jsem si ji tenhle měsíc nechala...

zobrazit více

Jméno: Kamila

Kategorie: Gynekologické problémy

Téma: Problémy

Přidáno: 27.01.2012

Dobrý den, mám diagnostikovaný oboustranný syndrom polycystických ovarii, můj gynekolog mi jako léčbu nasadil utrogestan, který jsem zpočátku asi po dobu 2 let aplikovala vaginálně, tento způsob podávání mi nevyhovoval z důvodu podráždění a tvorby zánětů, proto mi změnil gynekolog podávání léku na perorální. Od té doby (zhruba 6 měsíců) jsem při nevýrazné změně jídelníčku a stejné pohybové aktivitě přibrala již 10 kilo, můžete mi poradit zda je to možný vedlejší účinek tohoto léku a je-li jiná vhodná léčba. Je mi 28 let a utrogestan beru dle gynekologa na úpravu cyklu i úpravu hormonální rovnováhy důležité k otěhotnění. Za odpověď děkuji...

zobrazit více